Jag är en 35-årig kvinna från Skåne, jag arbetar som gymnasielärare i svenska och religionskunskap. En del av min tjänst arbetar jag som nätverksledare för kommunens svensklärare, där strävan är en likvärdighet i bedömning och innehåll. Jag brinner för mitt arbete, men lever för min familj, vars stora sportintresse har fått ge namn till bloggen.

måndag 15 mars 2010

Det här håller inte!

Satt idag i en datorsal på jobb, tillsammans med 15 hugade kollegor, som ville lära sig mer om bloggvärlden. Jag insåg att detta håller inte! Jag som är "lärare" för detta, har ingen egen blogg, så kan det ju inte vara, eller hur? Namnet kommer sig av att mitt liv utanför jobbet kretsar runt mina fotbollstokiga barn, och mycket tid varje vecka tillbringas på fotbollsplaner. Jag tycker att dagens studiedag, var bra, föreläsningen var inspirerande, bloggandet kul och det var skönt att känna att vi bedömde såpass lika som vi faktiskt gjorde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar